Queixes, incidències i suggeriments

Treballem amb procediments de millora contínua que permeten oferir un servei de canalització d’incidències i suggeriments de la ciutadania. Ens comprometem a donar resposta en un termini de 10 dies.
Atenció a la Ciutadania
Si vols adreçar-nos una queixa, dubte o suggeriment ho pots fer presencialment al Punt d’Atenció a la Ciutadania, trucant el 900 300 082, enviant un email incidencies@esplugues.cat o bé presentant electrònicament la proposta a la plataforma Eii! a través de la web o l’app a: Google Play o App Store.
També pots fer-ho a través de la Bústia ètica, un canal segur i confidencial perquè la ciutadania i els empleats públics puguin informar, sobre accions irregulars o contràries a l’interès general, garantint la seva protecció i el seguiment de les comunicacions.
Observacions:
En aquest enllaç et pots descarregar les consultes i queixes més freqüents fetes per la ciutadania o organitzacions. També pots consultar les auditories i les enquestes de satisfacció a la ciutadania dels serveis municipals.