Punts d’atenció a la ciutadania

Què són?

Amb l’objectiu d’apropar l’Ajuntament a la ciutadania, Esplugues compta amb una xarxa de Punts d’Atenció a la Ciutadania que li permeten obtenir tota la informació que necessita de la ciutat i resoldre les qüestions mĆ©s habituals amb l’Ajuntament.

Igualment, disposem d’altres punts mĆ©s especialitzats, ja sigui en funció del pĆŗblic a quĆØ va dirigit (joves, dones, empreses i comerƧos…) o del tipus de qüestió (informació al consumidor, llicĆØncies d’obres, llicĆØncia d’obertura d’establiments…).

Aquesta nova pĆ gina web amb tots els seus recursos, la consolidació del telĆØfon gratuĆÆt i la posada en marxa del nou portal de la ciutat a Internet, referma aquesta aposta per evitar desplaƧaments innecessaris a l’Ajuntament.

Punts d’atenció generals

Central

  • AdreƧa: pl. Sta. Magdalena, 24
  • TelĆØfon: 900 300 082
  • Horari: Amb CITA PRƈVIA
  • De dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 h i de 16 a 18:30 h
    Divendres de 08:30 a 14 h.

Centre sociocultural MolĆ­-CadĆ­

  • AdreƧa: Rbla. Verge de la MercĆØ, 1
  • TelĆØfon: 900 300 082
  • Horari: Amb CITA PRƈVIA
  • De dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 h i de 16 a 18:30 h.
    Divendres de 08:30 a 14 h.

Punt d’Atenció Virtual

Punts d’atenció especialitzats

Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)

  • Adreces:
    Centre Sociocultural MolĆ­-CadĆ­ (Rbla. Verge de la MercĆØ, 1)
    Centre Municipal Puig Coca (Pl. Petit Parc de l’Amistat s/n)
  • TelĆØfons 93 371 02 66 i 93 372 04 16
  • Horari:
    Cal concertar cita prĆØvia amb anterioritat
    Dimarts de 10 a 12.30 h
    Dijous de 10 a 12.30 h i de 16:30 a 18 h
    Dimarts i divendres de 10 a 12.30 h

Oficina Jove d’Emancipació

  • AdreƧa: Robert Brillas (C. ƀngel GuimerĆ , 38)
  • TelĆØfon 661 98 76 90
  • Horari:  Dimarts i dijous 10:30 a 14h i de dilluns a divendres de 16:30 a 20 h

Punt Jove REMOLƍ

  • AdreƧa: ESPAI JOVE REMOLƍ (Pl. Blas Infante, s/n)
  • Horari:  Dilluns a divendres de 17:15 a 20:45 h

Oficina Local d’Habitatge

  • AdreƧa: Centre Municipal Puig Coca (Pl. Petit Parc de l’Amistat s/n)
  • TelĆØfon 900 300 082
  • Horari: Cal concertar cita prĆØvia amb anterioritat
    Dilluns 09:30 a 13 h
    Dimarts 09 a 13:30 h

Servei d’informació i Orientació Professional

  • AdreƧa: Centre Municipal Puig Coca (Pl. Petit Parc de l’Amistat s/n)
  • TelĆØfon 93 372 04 16
  • Horari: 
    Dimarts i dijous de 9 a 12 h
    Dijous alterns de 16 a 18 h

Servei d’informació, Orientació i Assessorament per a Dones

  • AdreƧa: Centre d’informació i recursos per a les dones (CIRD) (Pl. Petit Parc de l’Amistat s/n)
  • TelĆØfon 93 371 33 50
  • Horari: Cal concertar cita prĆØvia amb anterioritat
  • Dilluns a divendres de 10 a 13 h
    Dimarts i dijous de 16 a 18 h (Atenció telefònica)

Si no pots contactar amb el Punt d’Atenció a la Ciutadania, omple el formulari El PAC et truca, i contactarem al mĆ©s aviat possible.
A mĆ©s, l’Ajuntament tambĆ© posa a la teva disposició una xarxa de quioscos d’autoservei per fer els trĆ mits mĆ©s freqüents, sense cues ni esperes. Els pots trobar a:

Casa Consistorial

  • AdreƧa: PƧa Santa Magdalena, 5-6
  • Horari de l’equipament: de dilluns a divendres de 08 a 16 h.

Punt d’Atenció a la Ciutadania Central

  • AdreƧa: PƧa Santa Magdalena, 24
  • Horari de l’equipament: de dilluns a divendres de 08:30 a 14:30 y de 16 a 18:30 

Centre sociocultural Moli-Cadi

  • AdreƧa: Verge de la MercĆØ, 1
  • Horari de l’equipament: de dilluns a divendres de 08 a 21 h.

On pots accedir a cada trĆ mit i servei?

PAC900PAC VIRTUALWEBQUIOSC ELECTRòNIC
INFORMACIƓ
Informació de la ciutat: telĆØfons d’interĆØs i d’urgĆØncies, guia d’actes del municipi…(*)(3)(*)(3)(1)
Informació de l’Ajuntament: directori polĆ­tic, telĆØfons de dependĆØncies, informació sobre trĆ mits i serveis(*)(3)(*)(3)(1)
TRƀMITS I SERVEIS
Registre de documents dirigits a l’Ajuntament(*)(3)(1)
Petició de formularis de l’Ajuntament(1)(3)(*)(3)(1)
PADRƓ I CENS D’HABITANTS
Alta, canvi de domicili i modificació de dades en el Padró d’Habitants(*)(*)(1)
Volants d’empadronament(*)(3)(*)(3)(1)
Certificat de residència històric (antiguitat de residència en el municipi)(*)(3)(*)(3)(1)
HISENDA MUNICIPAL
Domiciliacions bancĆ ries(*)(3)
Certificat de pagament de tributs municipals(*)(3)(3)
Duplicat de notificacions de tributs municipals(*)(3)(3)
Certificat de bƩns(2)(3)(3)
CĆ lcul d’impostos(3)
OBRES I LLICƈNCIES
Comunicat d’obres menors: enrajolaments, canvis de bany, cuina…(*)(3)
Consulta de plĆ nols d’obra(2)
Llicència de col·locació de sacs i contenidors a la via pública(*)(3)
LlicĆØncia d’obres menors: instalĀ·lació de rĆØtols, reparació/rehabilitació de faƧanes, tancament de solar/ terreny, adequació de guals al model oficial(2)(3)
SolĀ·licitud de plĆ nol urbanĆ­stic o cadastral(*)(3)(1)
VIA PÚBLICA
Recollida de mobles i estris domĆØstics(1)(3)(*)(3)
SolĀ·licitud de desballestament d’un vehicle(*)
Reserves d’estacionament per a vehicles de discapacitats(*)(3)
ALTRES
Alta i baixa del cens d’animals de companyia(*)(*)(3)
Inspeccions higienicosanitĆ ries(2)(3)(3)
SolĀ·licitud de beques de Cultura, Joventut, Esports(*)(3)
SolĀ·licitud de subvencions a entitats(*)(3)
Tramitació IdCat(*)
SolĀ·licitud d’entrevista amb el personal tĆØcnic municipal(1)(3)
QUEIXES I SUGGERIMENTS
Presentació de queixes i/o suggeriments(1)(3)(*)(3)(1)
(1) trĆ mit immediat (2) trĆ mit rĆ pid – 48 hores mĆ xim (3) trĆ mit sense desplaƧament (4) sense compromĆ­s de termini (*) cita prĆØvia requerida

Recomanacions

  • Truca al telĆØfon 900 30 00 82 abans de dirigir-te a l’Ajuntament per fer qualsevol gestió. EvitarĆ s desplaƧaments innecessaris.
  • Descarrega els formularis que el Portal posa a la teva disposició abans de presentar-los a qualsevol punt de registre.
  • Procura evitar les hores punta (d’11 del matĆ­ 1 del migdia) per fer les gestions i trucades.
  • No esperis a trucar-nos o visitar-nos el dia que vencin els terminis. La concentració de la demanda dificulta la prestació d’un bon servei.
  • En qualsevol convocatòria, llegeix les bases detingudament i aporta la documentació que es requereix en cada cas. Davant del dubte, truca al 900 30 00 82 abans de dirigir-te a l’Ajuntament.
  • Consulta el Portal de la Ciutat per tot allò relacionat amb l’Ajuntament. Si el que busques no hi Ć©s fes-nos-ho saber.
  • Inscriu-te al Servei d’lnformació a la Carta si vols rebre amb tota comoditat informació sobre activitats i esdeveniments municipals.

NotĆ­cies
relacionades

Veure totes les notĆ­cies de:

Agenda
relacionades

Veure totes les activitats de:

Equipaments
relacionats

Veure tots els equipaments de:

Serveis
relacionats

Veure tots els serveis de: