Comunicat: L’Ajuntament condemna els actes masclistes denunciats pel Club Voleibol Esplugues

Lā€™Ajuntament dā€™Esplugues condemna enĆØrgicament els insults i vexacions de caire masclista dels quals van ser objecte les jugadores i lā€™entrenadora del juvenil del Club Voleibol Esplugues, el passat 20 de novembre, i que ha denunciat l’entitat.

Els fets lamentables, segons ens ha comunicat el club, van tenir lloc quan els equips femenins juvenils del CV Sandor i el CV Esplugues estaven jugant un partit a lā€™Espai Esportiu Sant Ildefons de CornellĆ . Llavors, els jugadors i lā€™entrenador de lā€™equip de futbol sala AE Vallirana, que havien de disputar un altre partit desprĆ©s, van entrar a lā€™espai i, molestos pel retard del partit de voleibol, van increpar i proferir insults de caire masclista contra les jugadores. Una actitud que res tĆ© a veure amb els valors de lā€™esport. Tot el contrari.

Lā€™Ajuntament sā€™ha posat a disposiciĆ³ del Club Voleibol Esplugues en tot allĆ² que requereixi.

Lā€™Ajuntament considera molt greus els fets i creu fonamental erradicar de les instalĀ·lacions municipals i de les entitats esportives aquests comportaments inacceptables.

Lā€™Ajuntament creu fermament, defensa i treballa per un esport igualitari, no sexista i amb valors de respecte i equitat.

NotĆ­cies
relacionades

Veure totes les notĆ­cies de:

relacionades

Veure totes les activitats de:

Equipaments
relacionats

Veure tots els equipaments de:

Serveis
relacionats

Veure tots els serveis de: