L’OMIC va atendre l’any 2020 gairebé 800 demandes de consumidors

Compartir:

19/08/2021

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) d’Esplugues va atendre 794 casos l’any passat, dels quals el 48,1% van ser consultes d’informació.

Per temàtiques, les atencions van ser: 36% d’altres serveis de consum, 20% de productes, 18% de telecomunicacions, l’11% de subministraments bàsics, 11% d’habitatge i 4% de casos de no consum.

Es van tancar 500 reclamacions, de les quals el 51% van tenir resolucions favorables a les persones demandants.

Totes les dades es poden veure a la infografia corresponent a l’any 2020.

OMICnoti650px.jpg

L’Oficina Municipal de Información al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït de l’Ajuntament d’Esplugues que ofereix informació, orientació i assessorament a les consultes dels consumidors/res, recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, formació en temes de consum, inspecció i vigilància alimentària i informació al comerciant. Més informació a https://economiatreball.esplugues.cat/consum

Compartir:

Notícies
relacionades

Veure totes les notícies de:

Agenda
relacionades

Veure totes les activitats de:

Equipaments
relacionats

Veure tots els equipaments de:

Serveis
relacionats

Veure tots els serveis de: