Nous horaris adaptats a les necessitats de la demanda. Amb aquest objectiu, els Punts d’Atenció a la Ciutadania (PAC) de l’Ajuntament –el PAC Central i el PAC Can Vidalet– actualitzen les franges horàries a partir del 2 de juny. La principal novetat és que atendrà, tant presencialment com telefònicament (900 300 082), de manera ininterrompuda de 8.30 a 19 hores durant diversos dies de la setmana.
Així, a partir del juny, el PAC Central tindrà horari ininterromput els dimarts i dijous (excepte al juliol i l’agost, que ho farà els dimarts). Per la seva banda, el PAC Can Vidalet atendrà de 8.30 a 19 h els dimecres (excepte al juliol i a l’agost).
Cal recordar que fins ara funcionaven de 8.30 a 14 i de 16 a 18.30 h de dilluns a dijous (els divendres i vigílies de festiu, només al matí), per la qual cosa a partir del juny s’obre la franja d’atenció telefònica de 14 a 16 h i s’allarga fins a les 19 h durant dos dies al PAC Central i un al de Can Vidalet. Els dilluns i els divendres a la tarda, el servei estarà tancat.
L’obertura del PAC una tarda a la setmana a l’agost també és novetat. El servei atén tot tipus de demanda ciutadana i és el lloc on es fan els tràmits municipals (padró, inscripcions a activitats…). L’any passat es van atendre 223 persones per dia.
HORARIS A PARTIR DE JUNY 2025
– PAC Central
De setembre a juny
- Dilluns, dimecres i divendres: de 8.30 a 14 h.
- Dimarts i dijous: de 8.30 a 19 h.
- Vigílies festiu, Setmana Santa i del 24 de desembre al 6 de gener: de 8.30 a 14 h.
Juliol i agost
- Dilluns, dimecres, dijous i divendres: de 8.30 a 14 h.
- Dimarts: de 8.30 a 19 h.
– PAC Can Vidalet
- Dilluns, dimarts, dijous i divendres: de 8.30 a 14 h.
- Dimecres: de 8.30 a 19 h (juliol, de 8.30 a 14 h).
- Setmana Santa, agost i del 24 de desembre al 6 de gener: tancat.
Per a més informació sobre els Punts d’Atenció a la Ciutadania, feu clic aquí.