Nova edició d’intercanvi d’estudiants entre Ahrensburg i Esplugues

Estudiants de l'Institut La Mallola participen des de fa 29 anys en aquesta experiència d'intercanvi amb alumnes de la localitat alemanya

Compartir:
Foto grupal dels 42 alumnes que participen en l'intercanvi, els acompanya l'alcalde i altres membres del consistori a la sala de plens

El consistori ha rebut aquest 2 de juny els estudiants de l’institut Selma Lagerlöf d’Ahrensburg, ciutat agermanada amb Esplugues, amb motiu del 28è intercanvi amb l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut La Mallola.

L’alcalde, Eduard Sanz, ha donat la benvinguda al Saló de Plens als 21 alumnes alemanys emparellats amb altres 21 alumnes espluguins, i a l’equip docent que els acompanyen. “Ara coneixereu alguns espais de la nostra ciutat, el seu patrimoni, la seva història i també projectes com l’Esplulab. Espero que sapiguem transmetre-us com som i que us hagueu sentit ben acollits. Aquests intercanvis ajuden a les ciutats a conèixer-se millor, però sobretot, ajuden a que vosaltres, que sou els i les protagonistes, creixeu com a persones”, els ha dit. 

Estudiants de l’Institut La Mallola participen des de fa 29 anys en aquesta experiència d’intercanvi amb alumnes d’Ahrensburg que té com a objectiu estrènyer llaços, promoure el respecte i conèixer l’altre idioma.

Compartir: