Tornen les Nits de Jazz a Can Tinturé
5 de juliol del 2019
Una de les cites més importants del mes de juliol són, sens dubte, les Nits de Jazz als jardins de Can Tinturé. El públic podrà gaudir de tres concerts únics i singulars envoltats de la vegetació que ofereixen els jardins de Can Tinturé.
Divendres 5, la prodigiosa veu de Monique Makon, acompanyada pel pianista Álex Serrano i el baixista Juan García sorprendrà els presents amb el seu registre variat, a cavall entre el jazz i el rythm and blues. No hi faltaran temes clàssics de Stevie Wonder, Aretha Franklin o Amy Winehouse.
Quimic Trio seran els encarregats d’amenitzar el segon divendres del mes. Un espectacle on tindrà cabuda tant el seu repertori propi i genuí com versions de temes clàssics. El piano de Llorenç Colomar, el baix i contrabaix de Quim Solías i la bateria de Quim Cubero, integren aquest jove i talentós trio jazzístic, que ha tocat arreu de Catalunya.
Finalment, per tancar el cicle d’enguany, el divendres 26 hi haurà la presència de Jofre Fité Trio. El jove pianista Jofre Fité estarà acompanyat, com ho fa habitualment, per Hèctor Tejedo al contrabaix i Marc Barnaus a la bateria. Aquests tres joves talents oferiran un repertori inspirat en trios de jazz modern, però també interpretaran temes de pop i de jazz tradicional. A més, durant els tres dies del cicle, el Museu Can Tinturé obrirà les seves portes a partir de les 21.30 h.