Què passa amb hipoteques, lloguers i rebuts del domicili durant el confinament?
14 d'abril del 2020
L’Ajuntament d’Esplugues ha creat un espai al web municipal (https://www.esplugues.cat/coronavirus-info/habitatge) amb l’objectiu d’ordenar la informació sobre les diferents mesures aprovades per les diferents administracions per ajudar a afrontar les despeses associades a l’habitatge durant l’actual estat d’alarma.
Es tracta principalment de mesures adreçades a col·lectius amb dificultats econòmiques, com les moratòries del pagament del lloguer d’habitatges de protecció oficial o del deute hipotecari, així com les novetats relacionades amb els rebuts d’aigua, llum i gas, entre d’altres informacions.
Les persones que necessitin demanar un certificat d'empadronament per tramitar la moratòria de la hipoteca o qualsevol altra ajuda ho poden fer de manera telemàtica, amb certificat electrònic, a la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Esplugues: https://sede.esplugues.cat/portal/noEstatica.do?opc_id=49&pes_cod=9&ent_id=1&idioma=2
Per resoldre dubtes, es pot enviar un correu electrònic a oficinahabitatge@esplugues.cat o contactar amb l’Oficina Local d’Habitatge –que durant aquests dies no pot fer atenció presencial– a través del telèfon gratuït 900 300 082 de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.