Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

Què passa amb hipoteques, lloguers i rebuts del domicili durant el confinament?

14 d'abril del 2020

L’Ajuntament d’Esplugues ha creat un espai al web municipal (https://www.esplugues.cat/coronavirus-info/habitatge) amb l’objectiu d’ordenar la informació sobre les diferents mesures aprovades per les diferents administracions per ajudar a afrontar les despeses associades a l’habitatge durant l’actual estat d’alarma.

Es tracta principalment de mesures adreçades a col·lectius amb dificultats econòmiques, com les moratòries del pagament del lloguer d’habitatges de protecció oficial o del deute hipotecari, així com les novetats relacionades amb els rebuts d’aigua, llum i gas, entre d’altres informacions.

Les persones que necessitin demanar un certificat d'empadronament per tramitar la moratòria de la hipoteca o qualsevol altra ajuda ho poden fer de manera telemàtica, amb certificat electrònic, a la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Esplugues: https://sede.esplugues.cat/portal/noEstatica.do?opc_id=49&pes_cod=9&ent_id=1&idioma=2

Per resoldre dubtes, es pot enviar un correu electrònic a oficinahabitatge@esplugues.cat o contactar amb l’Oficina Local d’Habitatge –que durant aquests dies no pot fer atenció presencial– a través del telèfon gratuït 900 300 082 de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

© AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950 | NIF P0807600B | Telèfon: 93 371 33 50 | Fax: 93 372 29 10 | Correu electrònic: ajuntament@esplugues.cat