Nou cicle de xerrades per a famílies sobre l'educació dels infants
19 de març del 2019
Reforçar la família com a primer referent educatiu i responsable del creixement i de la formació dels seus fills i filles és un repte educatiu que passa per intensificar la relació entre l’escola i la família implicant les famílies en l’educació dels infants. Amb aquest objectiu, l'Ajuntament organitza un cicle de tres conferències, que tractaran temes que han estat escollits pels propis centres escolars a partir de les preocupacions i interessos expressats per les famílies:
• Dimecres 20 de març (18.30 hores, Institut Severo Ochoa): I el teu fill o filla... ja sap què farà el curs que ve?, a càrrec de Carles Ventura, coach de joves i famílies.
• Dimarts 9 d'abril (17 h, Escola Can Vidalet): Viure i sobreviure a les pantalles en família: tòpics i pànics!, a càrrec de Juanjo Fernández, consultor pedagògic.
• Dimecres 29 de maig (17 h, Escola Lola Anglada): L'impacte del llenguatge dels adults en els infants, a càrrec de Karol Burillo, Bea López i Cristina Barba.
Les xerrades són gratuïtes i obertes a totes les famílies de la ciutat, prèvia inscripció al telèfon 900 300 082 o al web https://edbuilding.typeform.com/to/c09syY. A cada conferència hi haurà servei gratuït d'acollida d'infants.