L'OMIC va atendre l'any 2020 gairebé 800 demandes de consumidors
19 d'agost de 2021
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) d'Esplugues va atendre 794 casos l'any passat, dels quals el 48,1% van ser consultes d'informació.
Per temàtiques, les atencions van ser: 36% d'altres serveis de consum, 20% de productes, 18% de telecomunicacions, l'11% de subministraments bàsics, 11% d'habitatge i 4% de casos de no consum.
Es van tancar 500 reclamacions, de les quals el 51% van tenir resolucions favorables a les persones demandants.
Totes les dades es poden veure a la infografia corresponent a l'any 2020.
L’Oficina Municipal de Información al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït de l’Ajuntament d’Esplugues que ofereix informació, orientació i assessorament a les consultes dels consumidors/res, recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, formació en temes de consum, inspecció i vigilància alimentària i informació al comerciant. Més informació a https://economiatreball.esplugues.cat/consum