Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

L’Ajuntament atén un miler de consultes pel coronavirus

2 d'abril del 2020

Des del 16 de març, dia d’entrada en vigor de l’estat d’alarma pel coronavirus, el Punt d’Atenció a la Ciutadania (PAC) de l’Ajuntament ha donat resposta a prop de 500 trucades i uns 300 correus referits d’alguna manera als efectes de la pandèmia. Cal recordar que, des del primer moment de la crisi, es va habilitar el telèfon gratuït 900 300 082 per atendre necessitats socials durant les 24 hores del dia (fora de l’horari habitual del PAC, de 8.30 a 18.30 hores de dilluns a divendres, es deriva a la Policia Local.

Els temes més consultats són:
- Petició de cita o informació sobre ajuts de serveis socials (ajuts a famílies, persones grans, beques infants...)
- Informació sobre la normativa del confinament (activitats, excepcions, etc)
- Voluntariat
- Informació sobre normativa d’obres privades
- Informació sobre serveis de l’Ajuntament.

D’altra banda, s’ha donat resposta durant aquest temps a un centenar de consultes a través de les xarxes socials Twitter, Facebook i Instagram. Un 30% dels missatges que han arribat als comptes municipals feien referència a serveis de l’Ajuntament (PAC, Voluntariat, neteja...) i un 20%, informacions alertant sobre obres que s’estaven fent o gent que estava passejant pel carrer.

© AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950 | NIF P0807600B | Telèfon: 93 371 33 50 | Fax: 93 372 29 10 | Correu electrònic: ajuntament@esplugues.cat