Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

Esplugues, amb L'Hora del Planeta

23 de març del 2018

Un any més, Esplugues és la ciutat de l'àrea metropolitana on més edificis o monuments participen en l'apagada reivindicativa impulsada per l'Associació per a la Defensa de la Natura-World Wildlife Found (WWF) el dissabte 24 de març, entre les 20.30 i les 21.30 hores.

En concret, s'apaguen: el mural ceràmic Ciutat d'Obertura, les escultures Alba, el Baix Llobregat i Porta libertatis, els jardins Pons i Termes, la Biblioteca Pare Miquel, les façanes de la Casa de la Vila, Can Tinturé, Vil·la Pepita, Casa Termes i l'església, les fonts de rambla Verge de la Mercè, plaça Catalunya i rambla del Carme, el parc Pou d'en Fèlix i el pont de vianants entre els barris de Can Clota i la Plana.

L'objectiu és conscienciar sobre els efectes del canvi climàtic i mostrar que amb accions aparentment petites també es pot plantar cara a l'escalfament del planeta.

AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950
Telèfon: 93 371 33 50 | Fax: 93 372 29 10 | ajuntament@esplugues.cat | NIF P0807600B