Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

Comunicat: L'Ajuntament condemna els actes masclistes denunciats pel Club Voleibol Esplugues

24 de novembre del 2022

L’Ajuntament d’Esplugues condemna enèrgicament els insults i vexacions de caire masclista dels quals van ser objecte les jugadores i l’entrenadora del juvenil del Club Voleibol Esplugues, el passat 20 de novembre, i que ha denunciat l'entitat.

Els fets lamentables, segons ens ha comunicat el club, van tenir lloc quan els equips femenins juvenils del CV Sandor i el CV Esplugues estaven jugant un partit a l’Espai Esportiu Sant Ildefons de Cornellà. Llavors, els jugadors i l’entrenador de l’equip de futbol sala AE Vallirana, que havien de disputar un altre partit després, van entrar a l’espai i, molestos pel retard del partit de voleibol, van increpar i proferir insults de caire masclista contra les jugadores. Una actitud que res té a veure amb els valors de l’esport. Tot el contrari.

L’Ajuntament s’ha posat a disposició del Club Voleibol Esplugues en tot allò que requereixi.

L’Ajuntament considera molt greus els fets i creu fonamental erradicar de les instal·lacions municipals i de les entitats esportives aquests comportaments inacceptables.

L’Ajuntament creu fermament, defensa i treballa per un esport igualitari, no sexista i amb valors de respecte i equitat.

AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950
Telèfon: 93 371 33 50 | Fax: 93 372 29 10 | ajuntament@esplugues.cat | NIF P0807600B