Comença la 4a edició del Pressupost Participatiu, que tindrà una major dotació econòmica
17 de novembre del 2016
Per quart any consecutiu, la ciutadania podrà decidir en quin projecte o projectes es destina part del pressupost municipal de l’any següent destinat a inversions: 267.500 euros. La quantitat és molt superior a la d'anteriors edicions, amb un pressupost que oscil·lava entre 150 i 170.000 euros.
Entre els dies 21 i 24 de novembre estan previstes les sessions informatives que donaran compte de com han anat les edicions anteriors, quins han estat els resultats i com s’organitza l’edició d’enguany. Les sessions seran les següents:
- 21 de novembre a les 19 h, Sala Teatre del Casal de Cultura Robert Brillas
- 22 de novembre a les 18 h, Sala d'actes de la Biblioteca Pare Miquel d'Esplugues
- 24 de novembre a les 19 h, Sala polivalent de l'edifici Cadí de Can Vidalet
Igual que les edicions anteriors, la ciutadania podrà participar de dues maneres: realitzant propostes a través del formulari al qual es podrà accedir on-line o en els punts d’atenció a la ciutadania (PAC de plaça Santa Magdalena 24 i de rambla Verge de la Mercè, 1), o bé formant part dels grups de treball en què s’estudiaran i es debatran, amb suport del personal tècnic municipal, les propostes que vagin arribant i que ells mateixos formulin.
Les persones interessades en el procés participatiu poden inscriure’s presencialment a les sessions informatives, en els PAC, trucant al telèfon gratuït 900 300 082 o bé enviant un correu electrònic a l’adreça pressupostparticipatiu@esplugues.cat.
L’any passat hi van participar al voltant d’un centenar de persones, que van fer les seves aportacions pels diferents canals oberts.