Laura Amor, del CN Esplugues, campiona d’Espanya infantil
A la prova dels 200 braça. Prèviament va ser campiona de Catalunya en dues proves, i Ian Florencio, tricampió aleví.
Inscripcions 'on-line' al programa 'No et quedis a casa! 2017/2018'
La guia recull els cursos i activitats lúdiques i formatives d'Esplugues. Els cursos específics per a gent gran són gratuïts.
Acordades les restriccions de circulació a partir de l'1 de desembre
L’acord afecta Barcelona, Sant Adrià del Besòs, l’Hospitalet, Cornellà i Esplugues. Les restriccions, que s’estableixen per als vehicles sense etiqueta ambiental de la DGT, es duran a terme els dies laborables durant els episodis de contaminació ambiental. Aquests episodis poden donar-se, segons les estadístiques, un màxim de 3 cops l’any.
L'Ajuntament i la PIMEC signen un protocol per promoure accions de reactivació econòmica
Un dels punts destacats de la col·laboració entre la PIMEC Baix Llobregat i l’Ajuntament d’Esplugues serà la implantació del programa RelleuPime, que vol garantir la continuïtat dels negocis i evitar el seu tancament per falta de relleu generacional
Crònica Ple juliol: Aprovada la licitació del futur Complex Sociocultural i Esportiu Can Vidalet
Es crea la Comissió Municipal de Protecció Civil d’Esplugues
El camí per a bicis i vianants que connectarà amb Barcelona, a l'octubre
Últim tram de les obres del vial ciclable que connectarà l'avinguda Països Catalans amb la Diagonal. La connexió superarà la barrera del nus viari de la Ronda de Dalt i l’autopista B-23.
La Festa Major 'petita' de Santa Magdalena, una celebració sense masclisme
Esplugues vol viure unes festes sense masclisme i convida la ciutadania a dir no a les agressions sexistes
Creix l'eficàcia policial amb un 29,3% més de detencions
El Consell Municipal de Seguretat Ciutadana fa balanç dels darrers dotze mesos, en què l'índex de criminalitat continua per sota de la mitjana dels municipis de l'entorn. Les denúncies per incivisme han disminuït i les més habituals són per tinença no responsable d'animals
Can Vidalet tindrà un modern complex per a activitats esportives i culturals
L'Ajuntament licitarà en breu el projecte, que substituirà l'actual poliesportiu, amb un pressupost de 8,2 milions. L'alcaldessa el va presentar en audiència pública
L’Ajuntament d’Esplugues, premiat com a Municipi Connectat als Gentic Awards
Els reconeixements s’han lliurat aquest dijous 6 de juliol a l’Auditori del Parc TecnoCampus de Mataró
Ajuts per millorar l'accessibilitat d'edificis d'habitatges
S'obre una nova convocatòria d'ajudes a la rehabilitació per instal·lar ascensors, rampes, etc.