Tribuna d'electes municipals

Equador de mandat

Compartir:

Arribem a l’equador del mandat municipal 2023-27.

Tot just finalitzat el perĆ­ode d’eleccions, Esplugues En ComĆŗ Podem vam iniciar un procĆ©s de reflexió interna que ens permetĆ©s fer mĆ©s Ćŗtils les nostres propostes i la nostra capacitat de treball. El 9 de gener de 2024 vam signar un acord de govern municipal amb el Partit dels Socialistes de Catalunya, amb el compromĆ­s de les dues parts d’implementar accions que milloren directament la vida dels veĆÆns i veĆÆnes d’Esplugues.

El 2 d’octubre de 2024, Eduard Sanz va ser escollit com a quart alcalde des de la reinstauració de la democrĆ cia, substituint Pilar DĆ­az.

Valorem positivament la continuĆÆtat de l’acord de govern en aquesta nova etapa del mandat municipal. Un acord que ens permet contribuir a impulsar una ciutat mĆ©s sostenible, amb mĆ©s equipaments projectats com la construcció del Nou CAP LluĆ­s Millet i el futur tercer CAP, amb el projecte del Primer Pla de Biodiversitat, la inauguració de Ā l’Aula Mediambiental de Can Vidalet, el projecte d’horts urbans comunitaris el Pla de Salut.

Un altre aspecte molt gratificant per a nosaltres Ć©s el treball comunitari amb les entitats, la proximitat amb les treballadores i treballadors de l’Ajuntament.

Compartim els objectius de l’acció de govern: la lluita contra les violĆØncies masclistes, contra la LGTBIfòbia, el respecte a la diversitat, el benestar de les persones grans i la solitud no desitjada, l’educació en valors a travĆ©s de l’esport, la recuperació d’espais i equipaments culturals i de Memòria, la millora de l’espai pĆŗblic, les condicions laborals del personal de l’Ajuntament, l’habitatge digne.

Seguim!

Compartir: