Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

SERVEI D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA

Àrea de l'ajuntament on s'inicien la majoria de tramitacions (informació de l' ajuntament i de la ciutat, registre d'entrada de documents, tràmits,... ) bé mitjançant una xarxa d'oficines desplegades pel municipi, bé mitjançant el telèfon gratuït 900.30.00.82 i el web municipal

ATENCIÓ A LA CIUTADANIA

Es pot acedir al servei de forma presencial en els Punts d'Atenció a la Ciutadania; per telèfon 900 30 00 82 o per internet a http://www.esplugues.cat.

- Punt: PUNT D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA - CAN VIDALET
- Adreça (C. Verge de la Mercè, 1)
Des de l'11 de juny al 3 de setembre del 2018, el servei es trasllada a l'edifici Cadí (c. Verge de la Mercè, 57) per obres de millora a l'edifici Molí.
- Horari general: DILLUNS A DIVENDRES, DES DE LES 8.30 A 18.30 HORES. TELÈFON 93 371 02 66
-----------------------------------------------------------------------
- Punt: PUNT D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA - CENTRAL
- Carrer: PÇ SANTA MAGDALENA, 24
- Horari general: DILLUNS A DIVENDRES, DES DE LES 8.30 A 18.30 HORES. TELÈFON 900 30 00 82


Consulteu horaris especials dels PAC aquí (Setmana Santa, Nadal...)

CITA PRÈVIA:

Podeu planificar la vostra visita a un Punt d'Atenció a la Ciutadania reservant dia i hora d'atenció mitjançant aquest enllaç. Us estalviareu temps d'espera.


© AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950 | NIF P0807600B | Telèfon: 93 371 33 50 | Fax: 93 372 29 10 | Correu electrònic: ajuntament@esplugues.cat