Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

Incidència de Telefónica-Movistar a Can Vidalet i Can Clota

La companyia telefònica s’ha compromès a oferir una mesura provisional a les persones que disposen del Servei de Teleassistència i que el tall del servei ha deixat desateses

26 d'octubre del 2018

L’Ajuntament ha instat la companyia Telefónica a resoldre al més aviat possible la incidència tècnica, atribuïble a la companyia, que està deixant sense connexió a famílies abonades a Movistar dels barris de Can Vidalet i Can Clota. L’avaria es va produir per inundació d’una càmera de registre, fet que va provocar l'afectació a un cable de servei. "Ens diuen que la resolució de l’avaria es produirà al llarg de la setmana vinent perquè són necessàries tasques d’assecat i substitució de material que no són senzilles", ha comentat l'alcaldessa, Pilar Díaz.

Mesura provisional per a les persones usuàries del Servei de Teleassistència

El tall del servei també deixa desateses i en situació molt vulnerable les persones grans que disposen del Servei de Teleassistència. De moment, la companyia telefònica s’ha compromès a oferir una mesura provisional a aquestes persones, que abans han d’adreçar-se a l’Ajuntament a través dels telèfons 93 371 33 50, ext. 1158, o 900 300 082.

Gestió de reclamacions

Les persones afectades que vulguin presentar una reclamació a la companyia telefònica, pels dies que porten sense rebre el servei, es poden adreçar a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) –demanant cita prèvia al telèfon gratuït 900 300 082–, on se’ls informarà i ajudarà en el tràmit.

© AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950 | NIF P0807600B | Telèfon: 93 371 33 50 | Fax: 93 372 29 10 | Correu electrònic: ajuntament@esplugues.cat