Ves al contingut. | Salta a la navegació

Seccions

Es fan més de 800 tràmits als tres quioscos municipals en el primer mes de funcionament

A finals de desembre es van instal·lar tres màquines d'autogestió, als dos Punts d'Atenció a la Ciutadania (PAC) i a la Casa Consistorial, perquè la ciutadania pugui realitzar diversos tràmits de forma còmoda i ràpida. Les dades recopilades de l’ús dels tres quioscos municipals durant el mes de gener mostren que s'hi han realitzat un total de 803 tràmits entre volants o papers impresos (520), peticions de cita prèvia (192), cerca d'informació (68) i queixes i suggeriments (23).

Segons les xifres, durant l'horari d'atenció dels PAC, el Central i el de Can Vidalet, l'ús dels quioscos ha estat elevat, sobretot en l'obtenció de volants d'empadronament. Es tracta d'un tràmit en què els informadors fan acompanyament a l'usuari. No obstant això, també hi ha ús fora d'aquest horari al PAC de Can Vidalet, que resta obert en hores de no atenció al públic i on, de 19 a 8 hores s'han fet 17 gestions a través de la màquina durant el mes de gener, 14 de les quals eren volants.

El quiosc situat a l'entrada de la Casa Consistorial té un ús relativament alt si es té en compte que no s'hi fa acompanyament als usuaris. El mes de gener s'hi han fet 79 gestions en total: 35 volants, 23 sol·licituds d'informació, 21 de cita prèvia al PAC i 10 queixes i suggeriments. Només 17 d'aquestes gestions es van fer més tard de les 19 hores.

A més de tràmits, els quioscos ofereixen informació general del municipi: el plànol de la ciutat, l'agenda d'actes i informació d'ofertes de treball públiques i privades.

© AJUNTAMENT D'ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Plaça Santa Magdalena, 5-6 - CP 08950 | NIF P0807600B | Telèfon: 93 371 33 50 | Fax 93 372 29 10 | ajuntament@esplugues.cat